Nana Canon

  • ۰
  • ۰

How to Kill Your Family

I like to be on my own, and have never understood what weakness exists in people who crave the company of others all the time

Original Titel: How to Kill Your Family

Author: Bella Mackie

First published June 10, 2021

Rate: 3.72

  

من چندین نفر رو به قتل رسوندم (بعضی‌ها رو وحشیانه، بعضی دیگه رو ملایم‌تر) اما در حال حاضر به‌خاطر قتلی که من مرتکب نشدم، تو زندان به سر می‌برم.

وقتی به کارهایی که انجام دادم فکر می‌کنم، تا حدودی ناراحت می‌شم که هیچ‌کس از اعمال من مطلع نشده و نمی‌شه. البته، خلاص شدن ازشون الان برام ارجحیت داره. ممکنه موقعی که زمان زیادی از رفتن من می‌گذره یک نفر گاوصندوق قدیمی رو باز کنه و این اعتراف رو پیدا کنه. تقریباً هیچ فردی دیگه‌ای وجود نداره که بتونه درک کنه چطور یک نفر تو سن بیست و هشت سالگی می‌تونه شش عضو خانواده‌اش رو با آرامش به قتل برسونه و بعد با خوشحالی به بقیه زندگیش برسه و از چیزی پشیمون نشه.

 


 

این ناول دارک کمدی و اسنرک درباره طرد و خیانت، انتقام و قصاصه. پیش فرض جالبی داره ولی بعضی جاها هست که داستان افت می‌کنه ولی چند پیچش داستانی داره که این رو تا حدودی خنثی می‌کنه و صد البته کمدی بامزه و جذابش. مشکلی که راجع به شخصیت گریس هست -با وجود تمام داستان‌های بی‌موردی که از زبون گریس بود برای طولانی کردن کتاب و تجربیات و نظرات شخصی نویسنده که به کاراکترش غالب می‌کرد- به هیچ وجه به اندازه کافی اون رو به تصویر نکشید. با این حال، اون قابل لمسه و همینه که علی‌رغم بداخلاقی و دوست نداشتنی بودنش برای خواننده‌ها محبوبش کرده. حتی با وجود ایرادی که بیان کردم، من هم دوستش داشتم. کتاب پرطرفداری واقع شد اما پایانش خیلی بد و غیرمنتظره بود. این چیزیه که باعث نارضایتی اکثر خواننده‌هاش شد. در کل، اگر دنبال یک داستان باب و فوق العاده سرگرم کننده‌اید یا از کتاب‌های Killing Eve و My Sister, the Serial Killer خوشتون اومده بهتون توصیه‌اش می‌کنم. خوندنش لذت بخشه و مدتی رو از مشغله‌ها زندگی عادی‌تون دور می‌شید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی